Order & Chaos Online v1.3.0 + data

Order-&-Chaos-Online

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به جد Order & Chaos Online قدرتمندترین و محبوب ترین بازی آنلاین اندروید می باشد که اکنون هزاران بازیکن در سرتاسر جهان مشغول به انجامش هستند .
با استفاده از سیستم ایجاد کاراکتر شخصی ، قهرمان خود را در بازی ایجاد کنید .
جنسیت را انتخاب نموده ، نما را مشخص کرده و با بهره گیری از مهارت هایی که دارید به کشف ماجراجویی هایی که تا کنون حتی از وجود آنها نیز خبر نداشته اید بروید . در این بازی خواهید توانست تا ۴ کاراکتر مختلف را برای بازی کردن بسازید .  همچنین شما در محیط بازی می توانید با بازیکنان دیگر روابط دوستانه یا دشمنی برقرار کرده و به دوئل با آنها بپردازید یا اینکه با آنها ارتباط برقرار نموده و افکارتان را منتقل کنید .
اگر از علاقه مندان به بازی وارکرافت هستید ، حتما این بازی  زیبا که توسط کمپانی گیم لافت طراحی شده است نیز نظر شما را به خود جلب خواهد نمود .


Rage of the Gladiator v1.0.1 + data

Rage-of-the-Gladiator

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Rage of the Gladiator یک بازی گرافیکی بسیار زیباست که شما در آن نقش یک گلادیاتور را بازی خواهید کرد که برای نجات زندگی اش نبرد می کند . شاید بتوان بزرگترین تفاوت مهاجمین به شما را شیطانی بودن آنان دانست ؛ افرادی که حتی قدرتمندترین مبارزان نیز در برابر آنها حرفی برای گفتن ندارند .
یادتان باشد همیشه سعی کنید پیش از آنکه آنان به شما ضربه بزنند ، این شما هستید که می بایست ضربه های کاری خود را به آنان وارد کنید .

ویژگی های کلیدی :
- گرافیک سه بعدی شبه کنسول
- استفاده از مکالمات صوتی همانند بازی های کامپیوتری
- استفاده از انیمیشن های واقع گرایانه
- امکان سفارشی سازی شخصیت خود با سلاح های جدید
- قابلیت کسب مهارت های مختلف برای افزایش قدرت
- و …


Autumn Tree Live Wallpaper v1.15

Autumn-Tree-Live-Wallpaper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید جشن برگ ریزان در یک محیط بسیار زیبا را برای اندروید خود شبیه سازی کنید ؟
Autumn Tree Live Wallpaper نام وال پیپر لایو بسیار زیبایی است که با به نمایش در آوردن یک محیط سه بعدی شگفت آور می تواند احساس حضور داشتن در زیر درختانی که برگ هایشان تک تک به زمین می افتند را در وجود شما قرار دهد .


Tractor: Farm Driver – Gold v1.0

Tractor--Farm-Driver---Gold

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا تا به حال آرزوی راندن یک تراکتور در مزرعه را داشته اید ؟ شاید در زمان کودکی و یا اندکی بعد تر هنگامی که جوان تر شدید ؟
خوب این یک آرزوی مشترک بین افرادی است که در این سن و سال قرار دارند .

اکنون با آمدن بازی شبیه ساز Tractor: Farm Driver می تواند به آرزوی دوران کودکی خود رفته و سوار بر تراکتور در محیطی سه بعدی بر مزارعی که زیر پای تان قرار دارند بتازید .
این بازی در دو حالت مختلف تمرینی و حمل نقل انجام خواهد پذیرفت که می توانید بر اساس میل خود یکی از آنها را انتخاب نمایید . در حالت مسابقه ای باید ۱۵ ماموریتی را که به شما محول شده است با استفاده از ۵ تراکتور متفاوت به انجام برسانید .


DCikonZ TSF Shell Theme 1.1.8

DCikonZ-TSF-Shell-Theme

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

DCikonZ یکی از زیباترین و در عین حال کاملترین پوسته های ارایه شده برای لانچر TSF Shell می باشد که با امکانات خاص خود به شما کمک می کند محیط اندرویدتان را به طور کلی دگرگون سازید . از جمله ویژگی های این تم می توان به دارا بودن ۱۴۵۰ آیکان اچ دی برای برنامه های مختلف و ۴ وال پیپر اختصاصی اش اشاره نمود .

 


Pink Bubbles Next Launcher 3D v1.1

Pink-Bubbles-Next-Launcher-3D

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Pink Bubbles پوسته ای است بسیار زیبا برای لانچر Next Launcher که نه تنها محیطی بسیار شیک بلکه یک اپ دراور زیبا را برایتان به ارمغان می آورد . اگر به دنبال پوسته ای می گردید که بتواند محیط اندرویدتان را دگرگون سازد ، قطعا آن پوسته همین است !
این تم دارای آیکان های اچ دی مربوط به اپلیکیشن های رایج و نیز ۵ وال پیپر اختصاصی می باشد که می توانید پس از نصب از آنها استفاده نمایید .

 

 


BOX PRO APEX/NOVA THEME v1.0

BOX-PRO-APEX-NOVA-THEME

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

BOX PRO پوسته ای بسیار زیباست که با بهره گیری از رنگ آبی طراحی گردیده و می تواند محیطی زیبا و آرامش بخش را در اندرویدتان به وجود آورد . از جمله ویژگی های این پوسته می توان به پشتیبانی از ۳ لانچر محبوب APEX/NOVA/ADW ، دارا بودن صدها آیکان با کیفیت ، وال پیپرهای اچ دی و فونت جدید اشاره نمود .


Dock4Droid FULL v3.3.8

Dock4Droid.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dock4Droid نخستین نرم افزار مدیریت وظایف در قالب داک می باشد که برای پلتفرم اندروید ارایه گردیده است . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه های در حال اجرا بر روی سیستم عامل اندرویدتان را از هر کجایی که هستید تحت مدیریت خود در اورید در حالی که نیازی به بستن برنامه در حال اجرا وجود نداشته باشد . شما همچنین خواهید توانست با اضافه کردن لانچر های شخصی ، داک اندرویدتان را کاملا سفارشی سازی کنید . افزون بر این شما خواهید توانست اپلیکیشن های مورد علاقه و پرکاربردتان را برای دسترسی سریع تر در این داک قرار دهید .

 


True Water Live Wallpaper v1.0.3

True-Water-Live-Wallpaper

اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تصاویر واقعی ، افکت های واقع گرایانه حرکت آب و ماهی هایی که در حال شنا کردن هستند می تواند در کنار یکدیگر محیطی نو و البته زیبا را برای اندرویدتان فراهم آورند .
با استفاده از وال پیپر لایو True Water Live Wallpaper خواهید توانست خود را در محیطی کاملا اعجاب انگیز غرق نموده ، جایی که گویی همه چیز آن واقعی به نظر می رسد .

ویژگی ها :
- گرافیک HD
- بهره گیری از افکت های واقع گرایانه
- دارا بودن تم های مختلف نظیر اقیانوس ،‌رودخانه ، ساحل و …


AVP: Evolution v1.1.0 + data

AVP--Evolution

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

AVP: Evolution بازی بسیار زیبایی است که در آن هم نقش بیگانگان فرا زمینی و هم درندگان  را بازی خواهید نمود .
این بازی با طراحی گرافیکی خارق العاده خود و البته استفاده از کاراکترهای شگفت انگیز ،‌ فضایی بی بدیل را برای شما به ارمغان خواهد آورد . در نقش درنده می بایست به از بین بردن قبایلی که به خاطر منافع قبلیه ای خود اقدام به نابودی جنگل نموده اند رفته و هیچ یک از آنها را زنده نگذارید . در نقش بیگانه فرا زمینی نیز بایست با رفتن به جنگلی که درنده در آن وجود دارد و کشتن او ، نیروهای خود را که به اسارت او درآمده است آزاد کنید .


Zombie Master World War v1.0 + data

Zombie-Master-World-War

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

جنگی که در آن ۷ میلیون نفر می خواهید از کشور های خود محافطت نمایند !
هم اکنون به هفت میلیون نفری بپیوندید که زیر پرچم کشورشان در طول ۷ روز هفته اقدام به نبرد علیه زامبی ها می کنند و می خواهند از انتشار این ویروس و رسیدن آن به هم میهنان خود جلوگیری کنند .

ارتش خود را به سلاح های جدید و مدرن ، چه از نوع تهاجمی و چه نوع دفاعی تجهیز کرده تا شانس پیروزی تان افزایش یابد .  آیا فکر می کنید بتوانید در برابر این حملات دوام آورده و پیروز شوید ؟


Hide pictures – KeepSafe Vault v3.1.6

Hide-pictures---KeepSafe-Vault

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Hide pictures – KeepSafe Vault نرم افزاری ایمن برای محافظت و مخفی نمودن عکس های شما می باشد . با استفاد از این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی عکس های مورد نظر خود را به گونه ای که برای هیچ کس مشخص نباشد پنهان نموده و امنیت خود را تضمین کنید .
این اپلیکیشن قادر است با مخفی سازی ویدیوها و تصاویر شما ، تنها آنهایی را که مجاز می دانید به صورت عادی به  نمایش در آورده و از نمایش عمومی فایلهای شخصی تان جلوگیری می کند .

ویژگی های کلیدی :
- وارد کردن آسان پین کد
- پشتیبانی از ویدیو و عکس
- قابلیت مخفی سازی پوشه
- اشتراک گذاری تصاویر از نرم افزار
- ارسال ایمن فایلها به دوستان تنها در زمانی محدود
- قابلیت نمایش فول اسکرین
- و …


World Conqueror 2 v1.08

World-Conqueror

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی World Conqueror 2 شما نقش یکی از مهم ترین ژنرال های دوران جنگ جهانی دوم و نیز جنگ سرد را ایفا خواهید کرد . می بایست با بهره گیری از نیروهای خود و البته هوش نظامی تان ، به مقابله با سایر ژنرال هایی که در سوی دیگر میدان جنگ قرار دارند شتافته و تمامی آنها را ، تک به تک نابود سازید .
قطعا دیدن تاکتیک های منحصر به فردی که رقیبانتان از خود به نمایش می گذارند برایتان نفس گیر خواهد بود . بنابراین باید حواستان خوب جمع اطراف و حرکات دشمنان بوده تا بهرتی عکس العمل را از خود نشان دهید .سلاح هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت دامنه وسیعی دارند ؛ از رادارها و تانک های مختلف گرفته تا اسلحه های ضد هوایی .
اگر خود را آماده نبرد می بینید ، هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .

 

 


FLASHOUT 3D v1.0 + data

FLASHOUT.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید سوار بر یکی از تند رو ترین قایق های فضایی شوید حتما بازی FLASHOUT 3D را تجربه نمایید .
در این بازی سبک ریسینگ که به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است می بایست با سرعت هر چه تمام تر مراحل موجود در مسابقه را یک به یک پشت سر گذاشته و پیروز گردید . این بازی با بهره گیری از یک فناوری جدید در مواقع مختلف بازی متناسب با شرایط موجود ، موزیک هایی را پخش خواهد نمود که میزان آدرنالین خون شما بیش از همیشه گردد !

افزون بر این استفاده از یک کنترلر بسیار زیبا و البته کاربردی باعث شده است تا بتوانید کنترل وسیله خود را ساده تر و هیجان انگیز تر بر عهده بگیرید . شما همچنین می توانید با ارتقا دادن سطح قایق خود بر امکاناتش افزوده و کامل ترش کنید .

برخی از ویژگی ها :
- گرافیک ۳ بعدی شگفت انگیز
- پشتیبانی کامل از HD
- استفاده از موزیک های جذاب
- اعتیاد آور
- برگزاری در شهر های مختلفی نیر نیویورک ، پکن ، برلین و …
- و …


Photoshop Touch for phone v1.0.0

Photoshop-Touch-for-phone

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

قدرت فتوشاپ بر هیچ کس پوشیده نیست و اکنون این برنامه قدرتمند با قدم گذاشتن در دنیای تلفن های هوشمند اندروید آماده است تا نیازهای ویرایش عکس خیل عظیم کاربران این سیستم عامل را برطرف سازد .
با نصب Photoshop Touch for phone بر روی اسمارت فون خود می توانید عکس هایتان را با اضافه کردن افکت های حرفه ای و یا مخلوط سازی عکس های مختلف با یکدیگر ، تصاویری شگفت انگیز ساخته و لحظاتی زیبا بسازید . این ویرایش از بیشتر قابلیت هایی که بر روی نسخه تبلت ارایه شده است بهره مند می باشد .

 

 

 


Tom’s 4×4 v1.0 + data

Tom's-4x4

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید مهارت رانندگی تا در جاده ها را بهبود ببخشید ؟
اگر چنین است پس هم اکنون بازی Tom’s 4×4 را دانلود کرده و مراحل مختلف آن را که هر یک نیازمند یک استراتژی خاص می باشد با موفقیت به پایان برسانید .

ویژگی ها :
- ۲۰ مرحله چالشی مختلف
- ۷ اتومبیل مختلف- ۹ آپگرید مختلف برای هر خودرو
- فیزیک واقع گرایانه بسیار جذاب


GUN BROS 2 v1.0.0 + data

GUN-BROS-2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

چندین سال پس از نخستین جنگ T.O.O.L ، ستمگران مستبد بازگشته اند تا کار خویش را به اتمام برسانند . آنها این بار نه با سلاح های عادی معمول بلکه با بهره گیری از سلاحی که می تواند با ایجاد  یک جهش ژنتیکی پیشرفته کل کهکشان را نابود سازد قصد نبرد دارند .خوشبخاته این بار نیز Gun Bros برای محافظت آماده است . اکنون وقت نبرد و درگیری است . پرسی و فرانسیس خود را در برابر کهکشان مسئول دانسته و نمی خواهند که آسیبی بدان برسد پس بدان ها در رسیدن به هدف شان کمک کنید .

ویژگی های کلیدی :
- انجام بازی به صورت مولتی پلیر
- سلاح ها جدید به همراه حالت های مختلف انجام
- نبرد های فوق سخت با فرماندهان دشمنان
- امکان استفاده از تانک
- و …

 

 


Doodle jump v1.6.6

در بازی بسیار زیبای Doodle Jump باید با پرش از روی سکوها به بالا و بالاتر بروید. بر سر راه خود باید هیولاها و موجودات عجیبی را از بین ببرید و به راه خود ادامه بدهید. این بازی با وجود اینکه گرافیک بسیار ساده و کلاسیکی دارد، از خاصیت اعتیاد آوری بالایی برخوردار است و شما را ساعت ها سرگرم نگه می دارد . این بازی مخصوص گوشی های اندروید می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید این بازی را دریافت نمایید .

 


Espier Launcher 0.9.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Espier Launcher یک دسکتاپ برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما می باشد که تجربه یک محیط فعال و البته جدید را برایتان به وجود می آورد که می تواند گوشی هوشمند و یا تبلت شما را متفاوت با دیگران سازد . محیط کاربری لانچر همانند دسکتاپی می باشد که از آیکون های آیفون ۴ اس در آن استفاده گردیده است . افزون بر این پشتیبانی از آیکون های پویا نظیر تقویم ، اس ام اس ، تماس و … و نیز نمایش پویای تاریخ و تعداد پیامک های ناخوانده یا تماس های از دست رفته از دیگر ویژگی های این لانچر بسیار زیبا و منحصر به فرد است . شما می توانید به سادگی  میانبرهای مورد نظر خود را به دستکاپ اضافه کنید . جستجو در میان اپلیکیشن ها ، مخاطبین ، اس ام اس ها ، ایمیل ها و … از دیگر امکانات این لانچر به شمار می آیند .


BIG Launcher v2.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

BIG Launcher نخستین لانچر بهینه سازی شده اندروید می باشد که برای افراد مسن و کسانی که مشکل بینایی دارند ارایه شده است . در این لانچر همه چیز بزرگ خواهند بود ؛ از دکمه ها گرفته تا فونت مربوط به بخش های مختلف !
شما با این لانچر می توانید به سادگی و بدون نیاز به نزدیک کردن پلک های خود به یکدیگر تمامی بخش های مورد نیاز را دیده و به آنها دسترسی داشته باشید . بسیاری از توابع پرکاربرد نظیر شماره گیر ، پیامک ، دوربین ، گالری و … برای استفاده توسط این اپلیکیشن بینه شده اند .


Apex Launcher Pro v1.3.0 beta 4

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Apex Launcher Pro یک لانچر بسیار انعطاف پذیر برای اندروید ساندویچ بستنی و نسخه های بالاتر از آن می باشد که آماده است با نصب بر روی اسمارت فون یا تبلت شما ، محیطی جدید و زیبا را به ارمغان آورد . این برنامه دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری است که مهم ترین آنها را می توان در پوسته های بسیاری که تا کنون برایش ساخته شده و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود دانست .
افزون بر این می توان به قابلیت های زیر اشاره نمود :

- امکان سفارشی سازی اندازه هوم اسکرین و قابلیت ساخت ۹ صفحه خانگی همزمان
- در اختیار داشتن دراور های سفارشی پذیر و البته گوناگون
- نمایش افکت های مختلف هنگام سوییچ بین صفحات
- قابلیت قفل کردن اپلیکیشن ها صفحه خانگی برای جلوگیری از انجام تغییرات تصادفی
- مخفی کردن اپلیکیشن های مورد نظر از دراور
- دسته بندی کردن بر اساس معیار های مختلف
- و …


Holo Dark Blues v1.0

 Holo-Dark-Blues

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

آیا می خواهید آیکان هایی بسیار زیبا را بر روی لانچر محبوب تان که می تواند Apex ، Nova و یا … باشد نصب نمایید ؟
کافیست Holo Dark Blues را نصب نموده تا به سادگی امکان بهره مندی از لیستی بی نظیر از icon اپلیکیشن های مختلف برایتان فراهم گردد .

اگر معتقدید که اکنون وقت تغییر است پس به هیچ وجه زمان را از دست ندهید .


Cat in the Box v1.0.2

Cat-in-the-Box

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cat in the Box یک وال پیپر لایو پویا برای هوم اسکرین اندروید شما می باشد .
این کاغذ دیواری می تواند یک گربه بسیار زیبا و بامزه که کاملا قابلیت سفارشی سازی دارد را برای شما به نمایش در آورده و با پخش صداهای جذاب افزون بر زیبایی محیطی جذاب را به وجود آورد .

 


Aftershock v1.0

Aftershock.jp

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیگانگان زمین را اشغال کرده اند و اکنون این وظیفه شماست که با انگشتان خود به دفاع از آن برخیزید .
موج دشمنان بیگانه ای را که از دیگر سیارات به سوی زمین آمده اند با استفاده از موشک اندازهای خود به طور کامل نابود سازید . از تمامی منابع موجود برای ساخت بمب های قدرتمند به منظور نابود سازی دشمنان بهره جسته و آنان را در محیطی سه بعدی با گرافیک زیبا به ورطه شکست بکشانید .

ویژگی های کلیدی Aftershock :
- اعتیاد آور
- امکان انجام بازی در سطح های سختی مختلف
- استفاده از افکت های بسیار جذاب
- طیف وسیع سلاح های قدرتمند
- استفاده از گرافیک HD
- پخش موزیک های خارق العاده و هیجان انگیز در طول بازی
- و …

حداقل صفحه نمایش ۸۰۰×۴۸۰ برای اجرای این بازی نیاز می باشد .

لینک دانلود و تصاویری از بازی در ادامه مطلب......


No Gravity v1.8.3 + data

No-Gravity

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به اندازه کافی برای انجام بازی No Gravity شجاع هستید ؟
برای انجام این بازی و البته کسب پیروزی در آن می بایست هیچ گونه ترس و اضطرابی به خاطر پرواز بر فراز موانع خطرناک و رفتن به ماموریت هایی که در آن از سلاح های مرگبار استفاده می شود نداشته باشید .
اگر تا این اندازه شجاعت دارید پس هم اکنون بازی No Gravity را دانلود کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود !

این بازی که در ابتدا برای iOS و به عنوان بخشی از بازی های نبرد فضایی ارایه شد با کسب موفقیتی پیش بینی نشده که به واسطه گیم پلی جذابش بود برای اندروید ارایه گردیده است . این بازی در ۳۱ ماموریت مختلف و با ساعت های گیم پلی انجام خواهد پذیرفت . هر چه به مراحل بالاتر می روید بر میزان سختی و البته خطری که با آنها رو به رو می شوید افزوده خواهد شد .


Transparent Screen Launcher v6.0

Transparent-Screen-Launcher

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Transparent Screen Launcher یک لانچر کاملا متفاوت از آنهایی است که تا کنون تجربه کرده اید . این لانچر هنگام استفاده نه از طرح های گرافیکی خاص بلکه از ویژگی شفافیت بهره می برد آن هم با استفاده از دوربین دستگاه شما !
با این اپلیکیشن خواهید توانست هنگامی که در حال قدم زدن هستید بی آنکه خطر تصادف یا زمین خوردن شما را تهدید کند بتوانید از تبلت یا اسمارت فون خود استفاده نمایید .


Real Basketball v1.3.1

Real-Basketball

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر به ورزش بسکتبال علاقه مندید قطع خبر آمدن بازی Real Basketball به اندروید شما را بسیار شادمان خواهد کرد .
در این بازی اعتیاد آور که امکان انجام به صورت های تک نفره و مولتی پلیر را برای تان به ارمغان خواهد آورد می بایست مهارت های خود را به نمایش گذاشته و نشان دهید که چگونه می توانید توپ ها را یکی پس از دیگری وارد سبد کنید .
همچنین شما می توانید با انجام بازی به صورت آنلاین رقیبانی از جنس انسان های وافعی و نه کامپیوتری را به چالش بکشانید . این بازی قابلیت انجام در ۶ حالت مختلف را برایتان فراهم خواهد آورد که در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی آن اشاره خواهیم نمود :

- گرافیک سه بعدی واقع گرایانه
- پشتیبانی از مولتی پلیر ( آنلاین یا دوستانی که در کنار شما قرار دارند )
- محیط اینتراکتیو
- امکان سفارشی سازی روپوش
- قابلیت برگزاری جام
- و …


Piano AR (Augmented reality) v1.0

Piano-AR-(Augmented-reality)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا کنون شبیه سازهای پیانو بسیاری برای سیستم عامل اندروید ارایه شده است که می توان گفت تمامی آنها جز در برخی از امکانات جزیی فرقی با یکدیگر نداشته اند . Piano AR با توجه به عملکرد خود یک سر و گردن بالاتر از تمامی شبیه سازها قرار گرفته و آن هم امکان نواختن پیانو به گونه ای واقعی است . برای انجام این کار کافیست از برگه ای که در ادامه لینک آن برای دانلود گذاشته شده است یک پرینت گرفته و با استفاده از دوربین دستگاه تان هنگامی که برنامه اجرا شده است انگشت تان خود را بر روی دکمه های کاغذی قرار دهید .
جالب به نظر نمی رسد ؟ پس امتحانش کنید !

 


TSF Shell Flower Vignette v1.0

TSF-Shell-Flower-Vignette

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Flower Vignette پوسته ای است بسیار زیبا برای لانچر TSF Shell که می تواند با نصبش محیطی نو و زیبا را برایتنا فراهم آورد . این تم دارای سه وال پیپر اختصاصی مختلف و البته پکیجی کامل از آیکان برنامه های محبوب اندروید می باشد .


Toy Defense v1.5.7 + data

Toy-Defense

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

آیا برای ایستادن در برابر دشمنان بی شماری که سعی در رسیدن به برج را دارند آماده اید ؟
Toy Defense یکی از زیباترین بازی های سبک برج دفاعی می باشد که به صورت رایگان عرض گردیده است . این بازی شما را در جایی قرار خواهد داد که می بایست تصمیم های درست را در کمترین زمان ممکن گرفته و با چیدن نیروهای مناسب در برابر دشمنانی که به سمت تان می آیند خود ، قلمرو و مردمانتان را در امان نگاه دارید . تمامی نیروهای دشمن از تانک ها و نیروهای حمل و نقل گرفته تا هواپیماها و جنگنده های آنان ، هیچ یک نباید از منطقه ممنوعه گذر کنند و این دست نیافتنی است مگر با تدبیر و اندیشه شما !


YourADSYourADS
در گوگل محبوب کنید